Tag kollegerne under armen og meld jer til årets udgave af Rundt on Gødstrup Sø
Så er det igen tid til årets hyggeligste Gødstrup-arrangement. For 3. år i træk inviterer personaleforeningen nemlig alle ansatte på Regionshospitalet Gødstrup til en frisk gåtur og hyggeligt samvær i en god sags tjeneste.
De seneste to år har arrangementet Rundt om Gødstrup Sø haft ca. 200 tilmeldte, og vi håber på endnu flere i år. Ud over at få gratis motion sammen med gode kolleger, så støtter du med din deltagelse i Rundt og Gøstrup Sø et godt formål.
Lokale virksomheder har lovet at støtte med et beløb for hver kilometer, vi går, og overskuddet går til hospitalsklovnene på Regionshospitalet Gødstrup.
Præmier, mad og underholdning
Efter gåturen vil der være masser af tid til hyggeligt samvær med kollegerne i Havens Madhus.
Derudover er der:
- Vandrepokal og en præmie til hver deltager fra den afdeling, der møder mest talrig op.
- Flot præmie til den bedst udklædte deltager
- Gratis sandwich og vand til alle
- Musik og underholdning fra Duoen Claus og Morten
Tilmelding og Program
Tilmeld dig senest fredag den 22. Maj 2026 via tilmeldingsformularen nederst på siden.
Program for dagen:
Kl. 15.00: start ved Havens Madhus (du behøver ikke komme præcis kl. 15.00 – kom, når du har fri)
Kl. 17.00: Gratis sandwich og vand i Havens Madhus
Kl. 17.45-19.00: Underholdning ved Duoen Claus og Morten
Kl. 19.00: Arrangementet slutter
Har du en idé?
Alt er muligt til Rundt om Gødstrup Sø: udklædninger, temaer, faggrupper, afdelinger – bare det er sjovt og underholdende.
Har du en god ide? Så kontakt arbejdsgruppen, som består af:
Læge Gitte Milandt Fuusager
Lægesekretær Maj-Britt Mæng Jensen
Hospitalsserviceassistent Heine Kristiansen
For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Heine Kristiansen tlf. 20269145
Tilmelding på intranettet senest 22. maj
